23/7/07

Lliga a Castillejos

El passat 14 i 15 de juliol vam celebrar la trobada a Castillejos. L'expectació era molt gran, tenint en compte que molts voladors estrenaven zona, però les ratxes de vent massa fortes van impedir que es pogués dur a terme cap mànega de la lliga.



Malgrat tot, tant dissabte com diumenge, algun pilots van volar (amb més o menys problemes per enlairar-se) en aquesta zona tan plena de possibilitats.



La organització del club Alaire havia treballat força per fer-nos gaudir del lloc i sembla just reconèixer la feina feta (tenien trofeus pels guanyadors!!). Esperem tenir una altra ocasió més exitosa i poder aprofitar aquest entorn.



Les fotos del Jose Luis són prou suggerents.
Fins la propera, bons vents!

12/7/07

Copa catalana de distància

En Miquel Làzaro ens envia aquest missatge:

Hoola a Todos/as , este mensaje es para haceros memoria de que la copa de distancia es anual y hace ya días que está en funcionamiento , me consta que durante la Pwca algunos pilotos hicieron vuelos que pasaron de los 100 km , pero no habéis cumplido con el requisito de enviar los traks . Como excepción y si nadie pone ninguna objeción propongo alargar el plazo de envío de todos los vuelos de el 2007 anteriores a esta fecha12/07/07 hasta el día 27/07/07 y a partir de hay seguir con la norma de que, el que realice un vuelo que considere que puede entrar entre los mejores de el año tiene que enviarlo como mucho 14 días después de haberlo realizado ( yo no tengo ninguno hecho).

Si desde hoy hasta el 27/07/07 no recibo ningún mensaje en contra, se tendrán en cuenta aquellos traks que cumplan el resto de requisitos:
Un 90 % de el vuelo sobre territorio Catalán pudiéndose despegar en un despegue fuera de territorio Catalán
Licencia Catalana desde la instauración de el premio de distancia año 2003 o en caso de posterior haberse iniciado en el vuelo con licencia Catalana
Que en caso de que el trak sea en un día de competición sea porque la prueba es de distancia
Tener el Título de piloto de parapente

Si tenéis alguna duda preguntar.
Saludos

10/7/07

Competició a Castillejos

Benvolguts pilots i amics: ATENCIÓ! DATES CANVIADES!
Aquest proper 14 i 15 de Juliol ens trobarem a CORNUDELLA DE MONTSANT (Priorat) per celebrar la 2ª prova de la lliga catalana 2007.

Dissabte 14, trobada a l'oficina de turisme de Cornudella de Montsant a les 10.00 h.

Avans de tot felicitar a Jordi Farrus per la seva eficient tasca d'animar i orientar a nous pilots a competir a la lliga(categ.B), ja que assegura una bona participació en aquesta i futurs edicions. Ànim!
També donar una afectuosa benvinguda a l’organització de la Lliga i al cap d’àrea pel seu recolzament.
També vull agrair la implicació de socis i amics com l’escola VOLEM, així com l’esplèndida col·laboració de l’ajuntament de Cornudella de Montsant.
Amb el desig de que sigui una prova valida, segura i divertida, us dona la benvinguda a tots el CLUB DE VOL ALAIRE.

Més informació a http://www.alaire-club.com/