13/6/11

Parapent a Organyà


El meu fill Oriol s'ha estrenat avui en el món del parapent de la mà del seu tiet Ricard qui li ha fet un fantàstic vol en biplaça a Organyà. Ha estat tota una sorpresa per a ell ja que no estava previst. Ha aprofitat l'ocasió i ha volat més de 40 minuts per la zona d'Organyà. Felicitats, Oriol! Gràcies, Ricard.
Vell retrobament amb una zona en la que havia volat molt fa uns anys, amb molts records i emocions. Allà vaig aprendre a volar de la mà del Miki Xercavins i el Carles Torres amb els que vaig descobrir la zona i aquest esport tan magnífic que et permet sentir-te com un ocell. D'allà vaig volar a moltes altres zones i països on vaig trobar paisatges i emocions impactants. Queden en el meu cervell.
I per celebrar-ho, tots plegats cap a Cal Magí, a Cabó, a gaudir uns bons cargols a la llauna.

1 comentari:

Xirli ha dit...

Felicitats a Tothom, de part del Carles Suñé, àlias "Xirli".