10/7/08

Modificacio Horaris Lliga Berga 12/13 de Juliol

Hola a toth@m ; l'organitzador de la prova de aquest cap de setmana a Berga ens comunica que per evitar les posibles tormentes de la tarda a partir de les 18:00 h , el horari s'avança a les 10:00 h a la piscina d'Avia per confirmar l'inscripcio , carregar el parapent i pujar al envol de Rasos (com sempre l'ultim tram el fara a peu el pilot sense el parapent ,que els pujaran l'organitzacio fins l'envol amb el 4x4 i remolq)per lo que es demana puntualitat i colaboraçio a l'hora de carregar parapents als transport,etc...... ja que no cal començar amb les tonteries de: ¡jo ja m'espero al meu colega i pugem junts¡¡. o d'altres histories semblants.
Conclusio : Carrego al parapent al primer transport disponible i m'estic al costat mateix perque tal com s'ompli marxar cap amunt (espavila que es tard i vol ploure)*.
* dita popular a casa meva a l'hora de fer feina.
Salut, Gori