28/9/09

PROVA FINAL I ENTREGA/SOPAR PREMIS LLIGA CATALANA 2009

HOLA A TOTH@M.
AQUEST PROPER CAP DE SETMANA 3-4/10/09 QUEDEM DISSABTE AL CAMPING D'AGER A LES 9:30H. PER FER L'ULTIMA MANIGA PUNTUABLE PER LA LLIGA CATALANA 2009 , DESPRES AL VESPRE (21:00 H. APROX.) AL MATEIX CAMPING D'AGER ES FARA EL SOPAR DE CLOENDA DE LA LLIGA CATALANA 2009 AMB L'ENTREGA DE TROFEOS , I SI LA METEO HO PERMET EL DIUMENGE TAMBE FAREM MANIGA PERO SOLAMENT SERVIRA PER ENVIARLA AL RANKING NACIONAL PERQUE LA LLIGA CATALANA 2009 S'ACABA AMB LA MANIGA DEL DISSABTE 03/10/09.
CONFIRME-HO SI VOS PLAU LA VOSTRE ASSISTENCIA AL SOPAR , AQUI MATEIX A COMENTARIS , GRACIES.
PERT SI DE CAS HI HAN DUBTES, TENI-HO PRESENT QUE CADASCU S'HA DE PAGAR HO SEU.
ENS VEIEM , GORI.

19 comentaris:

Sanful ha dit...

Vinc els dos dies i al sopar també
Dorsal 630
Xavier Sanfulgencio

Xavier Berneda ha dit...

Jo amb quedo a soparrrr

Xavi Berneda

Unknown ha dit...

Vinc els dos dies i al sopar

1502 Francisco Garcia Quilis

José ha dit...

Vengo los dos dias el sopar dos personas.
617
José A. Bravo.

Unknown ha dit...

vinc els dos dies y a sopar som dues persones 622

Ivan ha dit...

Cuenten conmigo para la manga y el sopa.

carlytus ha dit...

Jo tb em quedo.

Carles Sala

flythomas ha dit...

Jo tambe em quedo al soparet.
Jesus Tomas

Unknown ha dit...

Vinc a les dues mànegues i al sopar.
Les classificacions que has enviat no es poden llegir, és problema només meu?
Fins dissabte, gràcies.
Dai

Unknown ha dit...

jo vinc a les dues mànigues i al sopar

615 Albert Sardà

pasajero del viento ha dit...

el dorsal 620 y su pareja iran a la cena de ager

Jorge ha dit...

Vinc els dos dies i al sopar també
Dorsal 613
Jorge Garcia

Aran ha dit...

Vinc el dissabte i al sopar som dos persones. Dorsal 1535.

Tino Gallart.

Jesús Montoro ha dit...

Vinc els dos dies i al sopar també dorsal 612 jesus montoro

Emili ha dit...

Vindré els dos dies i em quedaré a sopar.

Emili Masoliver-Puig Dorsal 601

Salva ha dit...

Vinc els dos dies i serem dues persones al sopar.
Salvador Puig, dorsal 179

Jordi ha dit...

Vinc a volar i a sopar.
dorsal:195 + companyia femenina de molt bon veure.
Serem 2 boques carnibores a alimentar. Ja se'm fa la boca aigua.

Lluís ha dit...

618-Granero
Vinc els dos dies i al sopar

STRIPAIR ha dit...

Confirmo assistència al sopar, serem 2 persones.

Carles Torres